📍 חיים פקריס 3, רחובות
📍 איזור התעשייה אלון תבור, עמק יזרעאל
📍 משלוחים מהירים לכל הארץ

מאמרים ומדריכי קנייה
מכונת גלידה ביתית 2 ליטרים מבית UNOLD
מכונות גלידה ביתיות: הכנת גלידה טעימה בנוחות של הבית

מי לא אוהב גלידה? הקינוח המפנק והקר הזה הוא אחת ההנאות הפשוטות של החיים, ובשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים להכין אותו בבית באמצעות מכונת גלידה ביתית. בכתבה הזו נסקור את היתרונות של מכונות הגלידה הביתיות, נציג טיפים לבחירת המכונה המתאימה ונספק מספר מתכונים טעימים שתוכלו לנסות בעצמכם.

מייבש מזון דיגיטלי מנירוסטה 6 מגשים מבית הוט פוינט דגם HOTPOINT Food Dehydrator FD-06A
מייבשי מזון ביתיים: חוויה בריאה ויצירתית של שימור מזון

מייבשי מזון ביתיים הם מכשירים מעולים המאפשרים לשמר מזון בצורה טבעית ונטולת חומרים משמרים.  עם המכשירים הללו, תוכלו לייבש ולשמר מגוון רחב של מזונות, משמירת הערכים התזונתיים שלהם ועד ליצירת חטיפים בריאים וטבעיים.
בואו נגלה יחד את היתרונות המרתקים של ייבוש מזון בבית ונבין כיצד לבחור את המייבש המושלם לצרכים שלכם.

unold bread maker 11
מהו אופה לחם? כל מה שצריך לדעת על המכשיר שהופך את חווית האפייה לפשוטה ומקצועית
אופה לחם הוא מכשיר חשמלי המיועד להכנת לחם ביתי טרי ומגוון בצורה קלה ונוחה. הוא מתאים גם לאופים מתחילים וגם למי שכבר יש לו ניסיון באפייה. מכשיר זה מציע פתרון מושלם למי שרוצה ליהנות מלחם טרי וריחני בלי הצורך להשקיע זמן ומאמץ רב בתהליך.
מטחנת חיטה להכנת קמח / מטחנת קמח תוצרת גרמניה דגם Mockmill 100 Stone Grain Mill
מהפכת הדגנים כבר כאן! 8 יתרונות מרכזיים בשימוש במטחנת דגנים שלא כדאי לכם לפספס

לשימוש במטחנת דגנים או בשם העממי יותר מטחנת קמח יש יתרונות רבים, במיוחד עבור אנשים פרטיים או עסקים המעוניינים לעבד דגנים למטרות קולינריות או תזונתיות שונות. להלן היתרונות העיקריים :

HOTPOINT-Air-Fryer-Oven-10
אייר-פרייר : הפתרון המושלם למטבח הבריא והמודרני

בשנים האחרונות, תנורי הטיגון ללא שמן הפכו לאחד המכשירים המבוקשים ביותר במטבחים ברחבי העולם. היכולת לטגן, לאפות ולבשל מזון טעים ופריך כמעט ללא שמן היא חלום שהתגשם לכל מי שחפץ לשמור על אורח חיים בריא מבלי לוותר על הנאות האוכל. במאמר זה נעמיק בהבנת היתרונות של תנורי הטיגון ללא שמן, ונראה כיצד הם יכולים לשדרג את חוויית הבישול שלכם.

מקרר יין בנוי מבית קאסו דגם Caso WineSafe 18
3 סיבות מדוע כדאי לכם לרכוש מקרר יין

אם אתם חובבי יין מושבעים ורוצים להפיק את המיטב מבקבוקי היין שלכם, ככל הנראה שתרצו להשקיע במקרר יין איכותי בו תוכלו לאחסן ולצנן את בקבוקי היין האהובים עליכם. מקרר יין הוא סוג מיוחד של מקרר המיועד לשמירה על טמפרטורה ולחות אופטימלית עבור בקבוקי יין, מה שכמעט ובלתי אפשרי להשיג בתנאים של מקרר רגיל או באוויר החדר. אף על פי שעבור אנשים מסוימים מקרר יין יכול להיתפס כמותרות, אנשים שבאמת אוהבים את היין שלהם יוכלו להרוויח לא מעט ממקרר יין רציני.

MYCHEF COMMERCIAL OVENS HP
איך בוחרים ציוד למטבח המוסדי

בעולם הדינאמי של מסעדות ומטבחים מקצועיים, יעילות העשייה והצלחתה נשענים במידה רבה על הציוד הנמצא במטבח ועל כלי העבודה בהם משתמשים. ציוד מטבח מקצועי חורג ממכשירים וחפצים קונבנציונאליים הנמצאים במטבחים ביתיים ועליו להציע תכונות רבות ומגוונות. בין היתר עמידות גבוהה, יכולת דיוק ופונקציונאליות מתקדמת. בראש ובראשונה ציוד למטבח מקצועי צריך לאפשר עבודה בסביבה הדורשת לעיתים הכנת כמויות גדולות, תחכום וזריזות. כל מה שצריך לדעת על ציוד מקצועי למטבח אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

FOOD MIXER HOMEPAGE
השוואות בין ציוד מוסדי לציוד ביתי

בעידן שבו המטבח המוסדי הופך למרכזי יותר ויותר בפעילות של מסעדות, בתי חולים ומוסדות שונים, הבחירה בציוד המתאים היא קריטית להצלחת המטבח. ההבדלים בין ציוד ביתי למוסדי אינם מוגבלים רק לגודל או לעוצמה, אלא גם לעמידות, יעילות ובטיחות. כאשר מתחילים להשוות בין שני סוגי הציוד, חשוב להבין את ההשפעות העקרוניות של כל בחירה על פעילות המטבח המוסדי.

EKA OVEN SIDE DOOR 1
אחת ולתמיד. מה ההבדל בין תנור קונבקטומט לתנור קומביסטימר?

כיום בשוק המטבחים המקצועיים, ישנם שני סוגי תנורים בולטים המציעים טכנולוגיות מתקדמות: תנור קונבקטומט ותנור קומביסטימר. תנורים אלו נחשבים לפתרונות מתקדמים המיועדים לשימושים מגוונים, אך קיימים הבדלים מהותיים ביניהם. במאמר זה, נבחן את ההבדלים העיקריים בין שני התנורים, כדי לסייע לכם לבחור את התנור המתאים ביותר לצרכי המטבח שלכם.

התחבר

שכחת סיסמא?

המשיכו לצ'אט
דברו איתנו!
מעוניינים לפנות לאחד מנציגנו דרך ה-Whatsapp? פיתחו את לשונית הצ'אט!