📍 חיים פקריס 3, רחובות
📍 איזור התעשייה אלון תבור, עמק יזרעאל
📍 משלוחים מהירים לכל הארץ

מבצע!

סיר לחץ חכם Breville BPR700BSS

המחיר המקורי היה: ₪1,790.המחיר הנוכחי הוא: ₪1,530.

מכשיר "פאסט סלו פרו" הוא כלי בישול רב תכליתי, עם תפריטים לבישול בלחץ ולבישול אטי שמתאימים אוטומטית את הזמן, הטמפרטורה והלחץ בין בישול איטי למהיר. חיישנים כפולים, בחלק העליון ובחלק התחתון, מנטרים את הרכיבים כדי להשיג בקרה מדויקת יותר של הטמפרטורה והלחץ. בה בעת, מידת שחרור הקיטור ללא מגע יד משתנה אוטומטית במעבר בין סוג מזון שונים, כדי להשיג מקסימום מרקם וטעם. כעת תוכלו לבשל באמצעות סיר לחץ, לבצע בישול אטי, אידוי, טיגון קל (סאוטה), חריכה ועוד, ותוכלו להסתמך על תצוגת LCD אינטראקטיבית לחלוטין שתודיע לכם מתי הכלי צובר לחץ, מבשל ומשחרר קיטור.

 

המלאי אזל

  • יבואן  רישמי
  • משלוח  מהיר
  • עד  12 תשלומים
  • אמון הציבור
Share :
סיר לחץ חכם Breville BPR700BSS

בישול בעל מספר פונקציות

פונקציונליות לחיצה אחת משתמשת בחיישנים כפולים, בחלקה העליון והתחתון של הקערה בנפח 5.7 ליטרים, כדי לנטר את הטמפרטורה והלחץ ולשלוט עליהם במדויק. 11 הגדרות לבישול בלחץו לבישול איטי, מלחץ גבוה ועד לחץ נמוך. בצעו טיגון קל וחריכה כדי לשמר ולהעצים טעמים, ובישול אטי או בישול בסיר לחץ כדי לשמור על המרכיבים המזינים או לשמור על חום האוכל.

ניקוי קל

המכסה ניתן להסרה ובטוח לשטוף אותו במדיח הכלים, לשם ניקוי קל. קערית הבישול בעלת הציפוי הקראמי משמשת גם כקערית הגשה. הציפוי הקראמי הוא חומר טבעי, ולפיכך באופן טבעי הוא נטול PFOA (חומצה פרפלואורו-אוקטנואית) ו-PTFE (טפלון).
סיר לחץ חכם Breville BPR700BSS
סיר לחץ חכם Breville BPR700BSS

תצוגת LCD

תצוגת LCD, המעניקה משוב מלא, מיידעת אתכם מה קורה בתוך הסיר, כולל חיווי על הלחץ, טמפרטורה וטיימר ספירה לאחור, וכן חיווי על שחרור הקיטור. 8 רמות לחץ, מ-1.5 עד 12 פאונד לאינץ' מרובע.

הגדרות לשחרור קיטור אוטומטי

אנחנו שמנו קץ ללחץ מהבישול בסיר לחץ, בזכות שחרור קיטור אוטומטי ללא מגע יד. רצוי מאוד להרחיק את הידיים מהאדים המשתחררים מהסיר. כלי הבישול מגדיר אוטומטית את שיטת שחרור הקיטור – שחרור מהיר, טבעי, או שחרור פרצי אדים (pulse steam) – המתאימה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
סיר לחץ חכם Breville BPR700BSS

מידע ופרטים נוספים

אחריות

שנה ע"י היבואן הרשמי

אספקה

3 ימי עסקים

משלוח-עד-הבית בש"ח

חינם

תשלומים

12

לפרטים חייגו עכשיו 072-3355407

התחבר

המשיכו לצ'אט
דברו איתנו!
מעוניינים לפנות לאחד מנציגנו דרך ה-Whatsapp? פיתחו את לשונית הצ'אט!

התחבר

שכחת סיסמא?

המשיכו לצ'אט
דברו איתנו!
מעוניינים לפנות לאחד מנציגנו דרך ה-Whatsapp? פיתחו את לשונית הצ'אט!