📍 חיים פקריס 3, רחובות
📍 איזור התעשייה אלון תבור, עמק יזרעאל
📍 משלוחים מהירים לכל הארץ

איך לבחור מקרר יין

אם אתם חובבי יין מושבעים, אתם בוודאי יודעים שהדרך הטובה ביותר לשמור על היין שלכם היא לאחסן את הבקבוקים במקרר יין ייעודי שייתן ליין את התנאים האופטימליים לשמירה על הטעם שלו. בעוד שבעבר מקררי יין היו דבר שמזוהה בעיקר עם שכבות האוכלוסייה העשירות יותר, תחום מקררי היין כיום הינו הרבה יותר נגיש עבור כלל האוכלוסייה ומתאים לכל מי שאוהב להנות מהיין שלו כמו שצריך. במאמר הבא, נסביר לכם כיצד תוכלו לבחור את מקרר היין הנכון ביותר עבור הצרכים שלכם.

מקרר יין

מה זה מקרר יין ולמה הוא משמש?

יין הוא סוג של אומנות. לכל בציר, יקב וזן ענבים יש את האלמנטים והטעמים הייחודיים להם, כך ששני בקבוקי יין כמעט ולעולם לא יהיו זהים אחד לשני. בשביל שנוכל לשמור על הייחודיות והטעם של היין שלנו לאורך זמן ולהנות ממנו בצורה הטובה ביותר, חשוב לאחסן אותו בתנאים אופטימליים שיאפשרו לנו לקבל את המקסימום מהיין שלנו. מקררי יין יכולים להגיע במגוון רחב של דגמים וגדלים, לכן חשוב לדעת איזה סוג של מקרר יין יהיה המתאים ביותר עבורנו ועבור הצרכים שלנו. יצרנים מובחרים של מקררי יין כגון CASO, מאפשרים לקהל הרחב גישה לשלל מקררי יין גדולים וקטנים כאחד, כך שסביר בהחלט שתוכלו למצוא את מקרר היין המושלם ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

תוכן עניינים

מה הקריטריונים החשובים ביותר בבחירת מקרר יין?

כפי שציינו, יש מספר לא קטן של דגמים שונים של מקררי יין, הנבדלים זה מזה במספר קריטריונים. בכדי שנוכל לדעת איזה מקרר יין עלינו לבחור, חשוב לקחת בחשבון את הקריטריונים הללו ולהבין אילו מהם חשובים במיוחד עבור הצרכים שלנו.

גודל מקרר היין

גודל מקרר היין הוא ככל הנראה הקריטריון המשמעותי ביותר כשזה מגיע לבחירת מקרר יין. גודל המקרר משפיע על שני דברים עיקריים – כמות בקבוקי היין אותם ניתן לאחסן והמקום  שהמקרר יתפוס בחדר. מקררי יין יכולים להיות גדולים במיוחד שיאפשרו לנו לאחסן עשרות בקבוקי יין לשמירה בתנאים אופטימליים, ויכולים להיות קטנים מאוד שיוכלו לאחסן רק שניים או שלושה בקבוקים. ישנם מקררי יין קטנים במיוחד המיועדים לקירור ואחסנה של בקבוק אחד בלבד, מה שיכול להיות שימושי מאוד אם יש לכם בקבוק יין ספציפי אותו תרצו לשמור בתנאים אחרים מאשר כל השאר. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את מידות החדר בו נרצה לשים את מקרר היין, ולוודא שאכן יש מספיק מקום עבור המקרר בו אנו מעוניינים.

סוג המקרר

מקררי יין לרוב מגיעים בשני סוגי התקנה עיקריים – מקררים Built-in ומקררים עומדים. כפי ששמם מרמז, מקררי ה-Built in הם מקררים הממוקמים בתוך חללים מסוימים כך שהם תופסים פחות מקום מחלל החדר. דבר זה מתאפשר בזכות מיקומם של פתחי האוורור בחלק הקדמי של המקרר. מצד שני, המקררים העומדים הם ממש כמו מקררי מזון רגילים, בהם פתחי האוורור ממוקמים בחלק האחורי של המקרר, אותם ניתן להציב בכל מקום בחדר.

שיטת קירור ובקרת לחות

לרוב, נמצא שני סוגים עיקריים של שיטות קירור במקררי יין – שיטת דחיסת האוויר והשיטה התרמו אלקטרית. שיטת הדחיסה היא השיטה הקלאסית הנפוצה ברוב המקררים הסטנדרטיים, בעוד שהשיטה התרמו אלקטרית הינה מתקדמת יותר ומונעת רעידות במקרר, שעשויות להזיק ליין עצמו. בכל הנוגע ללחות, חשוב לוודא שלמקרר שלנו יש בקרת לחות מתאימה שתמנע עודף לחות בסביבת היין, דבר שעלול לגרום להיווצרות עובש על גבי פקק השעם והתווית שעל הבקבוק.

מן הסתם, ישנם קריטריונים נוספים רבים המשפיעים על איכות מקרר היין שלנו, אך אלו המפורטים למעלה הם ככל הנראה הקריטיים ביותר.

לשיחה ישירה עם אחד מנציגינו, ליעוץ ולהזמנות חייגו עכשיו 072-3355407 או לחצו כאן ונשמח לעמוד לשרותכם

שף פוינט ציוד מקצועי למטבח המוסדי
מקררי יין נבחרים

צרו קשר

מעוניינים שאחד מנציגנו יחזור אליכם עם פרטים נוספים?
פשוט מלאו את הטופס הבא או התקשרו אלינו ל-072-3355407 ונשמח לעמוד לרשותכם!

התחבר

שכחת סיסמא?

המשיכו לצ'אט
דברו איתנו!
מעוניינים לפנות לאחד מנציגנו דרך ה-Whatsapp? פיתחו את לשונית הצ'אט!